Avengers: Koniec gry to pewnego rodzaju zamknięcie planu Marvela, który wdrażany był stopniowo przez 10 lat. Historia jest jednocześnie otwarciem nowego etapu, który ma wprowadzić Kinowe Uniwersum Marvela w nową fazę i ukazać inny kierunek. Twórcy wiedzą o tym doskonale, dlatego starają się jak najlepiej wypromować film, używając przy tym ogromnych nakładów finansowych.
FANI MARVELA NIE MOGĄ DOCZEKAĆ SIĘ PREMIERY 'AVENGERS: KONIEC GRY' I SZUKAJĄ PORNO Z SUPERBOHATERAMI
Avengers: Koniec gry - gigantyczny nakład finansowy na promocję
Jak się okazuje, budżet reklamowy jaki został przeznaczony na promocje filmu jest ogromny. Budżet wynosi 200 milionów dolarów, co jest pewnego rodzaju rekordem, ponieważ 'Avengers: Wojna bez granic' posiadało budżet 150 milonów dolarów, a przy 'Spider-Man: Homecoming' 140 milionów dolarów.
Warto też dodać, że według analityków rynku, firmy, które weszły we współpracę z Marvelem przy okazji nowej części Avengersów, mogą liczyć na wzrost sprzedaży swoich produktów. Oczywiście mowa o rzeczach, które będą powiązane z filmem, a takich jest bardzo dużo.
'Avengers: Koniec gry' trafi do kin 24 kwietnia 2019.