Coldplay Barca

i

Autor: Materiały prasowe

muzyka i sport!

Spotify po raz kolejny łączy legendy ze świata muzyki i piłki nożnej. Robert Lewandowski w koszulce z logo... Coldplay!

2024-10-17 10:35

Spotify po raz kolejny łączy kultowe postacie ze świata muzyki i piłki nożnej, nawiązując pierwszą w swoim rodzaju współpracę Coldplay z FC Barceloną. Tym razem na koszulkach pojawi się logo zespołu Coldplay, inspirowane ich 10. albumem Moon Music, który ukazał się 4 października.

Pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo Spotify i FC Barcelona łączy muzykę i piłkę nożną jak nigdy dotąd, a Coldplay jest najnowszym twórcą, który pojawił się na kultowej koszulce FC Barcelona ze Spotify. Poprzednio mogliśmy obserwować współprace z takimi artystami jak: KAROL G, The Rolling Stones, ROSALÍA i Drake.

Chris Martin zdradził, że słynny utwór Coldplay mógł nie ujrzeć światła dziennego

Zawodnicy wystąpią w nowej koszulce podczas meczu El Clásico, w którym FC Barcelona zmierzy się z Realem Madryt już 26 października, a także podczas spotkania FC Barcelona Femení w meczu Liga F przeciwko Eibar, 2 listopada. Podobnie jak FC Barcelona, Coldplay łączy fanów z całego świata. Ten moment celebruje jedność i radość odczuwaną ze wspólnych doświadczeń - czy to meczu piłki nożnej, czy koncertu muzycznego.

Jesteśmy zaszczyceni, że Spotify zdecydowało się umieścić Moon Music na koszulce FC Barcelona. Od wielu lat mamy szczególne relacje z miastem i klubem. Jesteśmy również dumni, że możemy wspierać UNHCR w ich życie na rzecz ochrony uchodźców i przesiedleńców na całym świecie.  Serdeczne podziękowania dla Spotify i FC Barcelona za umożliwienie nam tego - powiedział Coldplay.

Lewandowski Coldplay

i

Autor: Materiały prasowe

Coldplay jest jednym z najbardziej lubianych zespołów na świecie na Spotify, a ich historyczne powiązania z Barçą sięgają bardzo głęboko. Cieszymy się, że możemy świętować tę historię z fanami na całym świecie poprzez kultową koszulkę Barçy. Wydanie Moon Music to idealny moment, aby uczcić siłę piłki nożnej i zdolność muzyki do łączenia ludzi - dodał Marc Hazan, wiceprezes ds. partnerstw i marketingu w Spotify.

FC Barcelona udostępni również specjalną edycję popularnej playlisty Barça Matchday na Spotify, zawierającą utwory motywujące zawodników i fanów tuż przed meczem, której twórcą jest Coldplay.

Kiedy koszulki trafią do sprzedaży?

Koszulka z limitowanej edycji będzie dostępna do nabycia w oficjalnych sklepach Barçy w Hiszpanii i online 18 października, a w przedsprzedaży od 17 października.

Strona będzie oferować specjalną kolekcję 22 świecących w ciemności koszulek - 11 podpisanych przez zawodników drużyny męskiej i 11 podpisanych przez zawodniczek drużyny żeńskiej. Cały dochód netto z limitowanej edycji koszulek zostanie przekazany Agencji ONZ ds. Uchodźców (UNHCR). Partnerstwo między FC Barceloną a UNHCR rozpoczęło się w 2022 roku i ma na celu zwiększanie świadomość fanów piłki nożnej na całym świecie na temat prawdziwych wyzwań stojących przed uchodźcami.

Oto nasze top 5 płyt Coldplay: