Choć Slipknot powstał w 1995 roku i już rok później wydał pierwsze wydawnictwo, dziś postrzegane jako demo Mate. Feed. Kill. Repeat., to moment przełomowy w karierze formacji nastąpił w 1999 roku. Ta działała już w nowym składzie, który tworzyli Corey Taylor na wokalu, Mick Thomson i Jim Rott (gitara), Shawn "Clown" Crahan, Craig "133" Jones, Chris Fehn, Paul Gray, Joey Jordison i Sid Wilson. W takim kształcie kapela wydała swój oficjalny debiut, zatytułowany po prostu eponimem. Krążek osiągnął bardzo duży sukces krytyczny i komercyjny i z pewnością zmienił historię współczesnego metalu.
W czerwcu minie dokładnie 25 lat od premiery płyty, a Slipknot nie mógł zostawić takiej rocznicy bez żadnej reakcji. Już jakiś czas temu stało się jasne, że grupa na jesieni wyruszy w jubileuszową trasę koncertową, zorientowaną właśnie na swój debiut (wciąż czekamy na wizytę w Polsce!). Wygląda jednak na to, że to nie wszystko.
ZOBACZ TAKŻE: Slipknot będzie świętować swoje 25-lecie na trasie!
Tajemniczy billboard Slipknota
Jak informują amerykańscy fani formacji, na terenie miasta Indio w Kalifornii pojawił się billboard z logo zespołu, zwrotami "One Night Only" i "Long May You Die" oraz nazwą utworzonej całkiem niedawno strony internetowej grupy - youcantkillme.com. Plakat pojawia się w miejscu, gdzie obecnie odbywa się festiwal Coachella, ale gdzie również w październiku zeszłego roku miała miejsce pierwsza edycja Power Trip, której gwiazdami byli wtedy Tool, Metallica, AC/DC, Judas Priest, Guns N' Roses i Iron Maiden.
Fani zaczęli więc podejrzewać, że szykuje się kolejna edycja wydarzenia, której jedną gwiazdą będzie właśnie Slipknot, który w ramach swojego setu zaprezentuje materiał z pierwszego krążka. Czy rzeczywiście chodzi o to, czy o pojedynczy, szczególny koncert w rodzaju, jaki kilka tygodni temu ogłosił Korn z okazji nadchodzącego 30-lecia swojego debiutu? Tego dowiemy się najpewniej już niebawem! Zdjęcie billboardu można zobaczyć TU.